Αναζήτηση προϊόντων

Καλάθι αγορών

Σύνολο παραγγελίας: 0€
Καλάθι αγορών

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Η ακύρωση μιας παραγγελίας είναι εφικτή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο δικτυακό τόπο «www.piltsiskosmima.gr»

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία παραγγελίας αλλά ο πελάτης δεν έμεινε πλήρως ικανοποιημένος από την αγορά του προϊόντος που επέλεξε, παρέχεται το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς και με την συσκευασία του.

Εκτός από το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης, παρέχουμε στον πελάτη μια περίοδο 14 ημερών από την επιβεβαίωση παράδοσης για την επιστροφή του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι τα προϊόντα επιστρέφονται αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς και με την συσκευασία τους, όπως ακριβώς είχαν παραληφθεί αρχικά από αυτόν.

Επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με την πολιτική μας δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη. Οι πελάτες παρακαλούνται επίσης να συμπεριλαμβάνουν στο πακέτο επιστροφής αντίγραφο του μηνύματος (email) επιστροφής και την απόδειξη πληρωμής. Διευκρινίζεται ότι οι επιστροφές προϊόντων γίνονται αποδεκτές μόνο μετά από έγκριση της Επιχείρησης «piltsiskosmima» υπό τους προαναφερθέντες όρους. Γίνονται δε με έξοδα της εταιρείας μας, εφόσον χρησιμοποιηθεί η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών και με την προϋπόθεση οι αλλαγές της ίδιας παραγγελίας δεν θα υπερβαίνουν τη μία φορά.

Για επιστροφές που τυχόν πραγματοποιηθούν με άλλη εταιρεία, τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τους πελάτες.

Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται.

Η αξία των επιστραφέντων προϊόντων θα επιστρέφεται εντός 30 ημερολογιακών ημερών.

Για παραγγελίες που επιστρέφονται από χώρες εκτός Ελλάδας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τους πελάτες.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης δεν συμμορφώνεται με τους όρους της συμφωνίας πώλησης, θα πρέπει ο τελευταίος να επικοινωνήσει αμέσως μαζί με την Επιχείρηση στέλνοντας ένα email στο info@piltsiskosmima.gr, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του ή τηλεφωνώντας στο +30 2108140389, όπου και θα λάβει οδηγίες για περαιτέρω ενέργειες. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης θα πρέπει να είναι βέβαιος ότι τα προϊόντα επιστρέφονται αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς και με την συσκευασία τους, όπως ακριβώς είχαν παραληφθεί. Επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με την πολιτική μας δεν θα γίνουν δεκτές και θα επιστραφούν πάλι στον πελάτη.

Η επιστροφή ή η αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν από την ημέρα που επιβεβαιώθηκε από την Επιχείρηση στον πελάτη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην Επιχείρηση υποβάλλονται σε σχολαστικό έλεγχο ποιότητας.

Για διευκόλυνση των πελατών, συνιστάται να ελέγχουν προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας τους την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος, καθώς και ότι είναι άθικτη η συσκευασία του προϊόντος, έτσι ώστε να ανιχνεύουν τυχόν προφανείς φθορές.

Σε περίπτωση ανίχνευσης φθοράς σε ένα επιστρεφόμενο προϊόν κατά τη διάρκεια του ποιοτικού ελέγχου, η εταιρεία αναλαμβάνει να επικοινωνήσει με τον πελάτη προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημα.

Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που θα καταβληθεί θα επιστραφεί εξ ολοκλήρου εντός 30 ημερολογιακών ημερών, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και οποιωνδήποτε άλλων εύλογων εξόδων χρέωσης για την επιστροφή του προϊόντος

Σε περίπτωση μη παραλαβής του προϊόντος λόγω απουσίας του παραλήπτη, το προϊόν είτε παραμένει στη Μεταφορική Εταιρεία είτε επιστρέφεται στην Επιχείρηση. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να ορίσει νέα ημερομηνία αποστολής και παραλαβής του προϊόντος, οφείλει να ενημερώσει σχετικά την Επιχείρηση μέσω email και κατόπιν επικοινωνίας της τελευταίας με τη Μεταφορική Εταιρεία να οριστεί νέα ημερομηνία αποστολής με χρέωση του αγοραστή.